[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум-Avon » Сторінка Представника » Ваш бізнес з Avon » Як зробити замовлення представнику Avon
Як зробити замовлення представнику Avon
НаталияДата: Субота, 21.02.2015, 21:51 | Повідомлення # 1
Хозяйка сайта
Група: Адміністратори
Повідомлень: 42
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Американська компанія Avon - відомий світовий виробник косметики, що працює в 144 країнах світу. Через дилерську
мережу своїх представників вона пропонує покупцям широкий вибір
високоякісних засобів по догляду за шкірою, парфумерію і декоративну
косметику. Представники компанії працюють за методом прямого продажу на
основі постійно оновлюваних каталогів, створюючи свої власні клієнтські
мережі.

Інструкція:
1) Щоб стати представником компанії, вам потрібно подати заявку на сайті Реєстрація
. Для цього заповніть на сайті анкету. У відповідних полях
вкажіть повністю своє прізвище, ім'я та по батькові, дату народження,
адресу електронної пошти, номери мобільного та домашнього телефонів.
Крім цього від вас буде потрібно вказати поштову адресу та час, зручний
для телефонного зв'язку з вами. Заповніть поле «Як ви дізналися про
Ейвон?», В ньому можна вказати рекламу в ЗМІ або те, що ви вже
користувалися продукцією компанії. Після цього залишиться дочекатися,
коли з вами зв'яжеться координатор компанії, який дасть вам всі
необхідні пояснення, навчить, як знаходити клієнтів, обслуговувати їх і
збільшувати продажі.

2) Коли ваша заявка буде розглянута і затверджена, ви отримаєте
безкоштовний стартовий набір матеріалів і каталоги продукції компанії.
Після того, як ви попрацюєте з клієнтами і зберете пакет замовлень,
увійдіть за своїм логіном і паролем на сайт компанії як зареєстрований
її представник, натиснувши в правому верхньому віконці полі
«Представникам».

3) Зробити замовлення представнику Avon не складе великих труднощів - вам
потрібно тільки уважно і вірно заповнити всі поля. Виберіть пункт меню
«Розмістити замовлення». Поруч з рекламним банером натисніть на кнопку,
що з'явилася «Продовжити», а потім - «Почати замовлення»

4) На екрані з'явиться табличка, в яку необхідно ввести коди замовлених
товарів відповідно до каталогу. Вводите їх, звіряючись з найменуванням
товару і обов'язково проконтролюйте зміст замовлення, натиснувши кнопку
«Переглянути опис товару». Якщо все ви заповнили вірно, натисніть на
кнопку «Зберегти замовлення», розташовану поруч.
5) Внизу сторінки натисніть на кнопку «Продовжити». Ви будете
переадресовані на сторінку, де можна замовити каталоги Avon, вибрати
демо-продукцію і подивитися спеціальні пропозиції. При необхідності,
відзначте ті з них, які ви хочете замовити. По завершенні натисніть на
кнопку «Продовжити» і перейдіть на сторінку розпродажів і знижкових
пропозицій. Ознайомтеся з ними, замовте ті, що вас зацікавили. У полі
«Інформація» необхідно вказати кількість обслуговуваних в даному
замовленні клієнтів, якщо цього не зробити, замовлення не буде
відправлено. Перейдіть на наступну сторінку, натиснувши кнопку
«Продовжити».

6) З цієї сторінки у вас є можливість повернутися до початку, якщо ви
виявите, що до складу замовлення потрібно внести коректування.
Розрахуйте вартість замовлення, він буде доставлений через пункт видачі,
розташований в зоні вашого проживання або за адресою, вказаною при
реєстрації. У тому випадку, коли з якої-небудь причини ви не зможете

отримати замовлення самі, призначте у відповідному полі довірена особа,
яка зможе забрати його на пошті. Якщо помилок при заповненні не
виявлено, натисніть на кнопку «Відправити замовлення».


Любовь— лучшая косметика. Но косметику купить легче.
 
НаталияДата: Вівторок, 27.10.2015, 16:13 | Повідомлення # 2
Хозяйка сайта
Група: Адміністратори
Повідомлень: 42
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРНЕТУ
Як розпочати Інтернет замовлення
На Вашій персональній сторінці в Інтернеті у Вас є можливість перейти для розміщення замовлення двома способами:
  • На головному меню навігації є розділ «Розмістити замовлення»
  • На головній сторінці сайту на правій панелі, в блоці «Замовлення» посилання «Розпочати нове замовлення»
    Зверни УВАГУ! В даному блоці «Замовлення» Ви можете побачити створене раніше замовлення, що не було відправлене в компанію:Якщо Ви натиснете на посилання «Натисніть тут», Ви відкриєте збережене раніше замовлення, зможете його від коректувати і відправити на опрацювання до компанії.
    Якщо Ви натиснете «Розпочати нове замовлення», то те замовлення яке було збережено на сайті раніше приєднається до
    нового. Тому якщо Ви вже не зацікавлені в збережених раніше кодах, Вам
    необхідно буде їх видалити із замовлення. Як видаляти коди з замовлення
    дивись тут.
    Після натискання одного із запропонованих посилань Ви переходите на першу
    сторінку оформлення замовлення. На цій сторінці Вам необхідно зазначити
    наступне:
  • Обрати Кампанію — обираєте діючу кампанію.
  • Вибрати тип замовлення — оберіть тип замовлення: регулярне замовлення або експрес замовлення.
  • Вибрати Клієнта — Ви можете обрати Клієнта, а також, при необхідності додати в свою базу нового Клієнта. (див. розділ «Інтернет бізнес»)
  • Невідправлені замовлення — в даному блоці відображається замовлення, яке не було відправлене в
    компанію. Натиснувши на номер замовлення Ви можете його продовжити. Якщо
    Ви натиснете на «розпочати замовлення», то збережене замовлення
    приєднається до нового замовлення.
  • Зверніть увагу — в цьому блоці відображається інформація в тому випадку, коли надходить
    замовлення від Вашого Клієнта, який замовив через електронний каталог.
    Для більш детальної інформації дивіться на спосіб розміщення замовлення «Каталог».
    Вибравши пункт меню «Розмістити замовлення» відображується сторінка з вибором типу замовлення. Натисніть «Розмістити замовлення»
    Автоматично вибрано тип «Регулярний», та поряд  з назвою розміщено календар  з підсвіченими датами.Перша підсвічена дата – це найближчий день, коли можна отримати замовлення, відповідно стандартній адресі доставки Регулярного
    замовлення поточної кампанії.Зверніть увагу! На кожному кроці розміщення замовлення є інформаційне нагадування про дату отримання замовлення.Ви також можете обрати певний пункт видачі замовлення або поштове відділення на останньому кроці розміщення замовлення. Для цього
    скористайтеся інструкцією за посиланням.
    Завантажити інструкцію з оформлення інтернет-замовлень
    Які існують способи розміщення замовлення
    Інтернет-сайт компанії Avon розроблено таким чином, щоб кожен Представник міг обрати
    для себе найзручніший спосіб оформлення замовлення. В цілому на Вашій
    Персональній сторінці існує шість видів розміщення замовлення:
    Натисканням на цю клавішу Ви обираєте «Розумне замовлення». При розміщенні замовлень такого типу Ви отримуєте таку інформацію, як:
    • Нагадування про необхідність замовити каталоги
    • Нагадування про необхідність замовити зразки
    • Приблизний підрахунок знижки яку Ви вже заробили
    • Підрахунок суми на яку ще необхідно замовити, щоб отримати більшу знижку


    Ви можете скористатися бланком швидкого замовлення і шляхом простого введення кодів та кількості продуктів оформити замовлення протягом 3 хвилин.
    Якщо Ви вирішите оформити замовлення через Каталог, вибирайте продукти прямо зі сторінок. Ви також можете переслати посилання на сторінку з каталогу Вашим Клієнтам.

    Любовь— лучшая косметика. Но косметику купить легче.
  •  
    НаталияДата: Вівторок, 27.10.2015, 16:16 | Повідомлення # 3
    Хозяйка сайта
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 42
    Нагороди: 0
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    ЗА ДОПОМОГОЮ SMS
    Відправте замовлення за допомогою SMS!

    Це просто: досить мати під рукою мобільний телефон будь-якої моделі і відправити замовлення в вигляді простого SMS-повідомлення!

    Це зручно: якщо у Вас немає доступу в Інтернет, або Ви знаходитесь у відпустці, Ви
    завжди можете скористатися даним сервісом і розмістити замовлення.

    Це недорого: SMS-замовлення оплачується згідно тарифного плану Вашого мобільного оператора.

    Зверніть УВАГУ! Відправити SMS замовлення можна тільки на свій персональний номер
    рахунку і тільки з номера мобільного телефону, який зареєстровано в
    Компанії. Якщо Ви зареєстровані на сайті my.avon.ua, Ви можете
    перевірити або змінити номер мобільного телефону в розділі "Мій офіс/Моя
    особиста інформація", поле "Мобільний телефон".
    Як відправити SMS замовлення

    Всі складові простого SMS замовлення обов’язкові і вводяться через пробіл в наступному порядку:

    Приклад:
    ZR — обов’язкові літери, які ставляться на початку SMS замовлення і означають регулярне замовлення.

    Номер Кампанії — позначаеться однозначним (без нулів) або двозначним числом.

    Номер рахунку — містить від 6 до 8 символів (тільки цифри).

    Кількість Клієнтів — містить від 1 до 2 символів (тільки цифри).

    Код товару — повинен бути тільки з 5 цифр

    Кількість замовленого товару — повинен містити максимально 2 символи (тільки цифри).

    SMS замовлення необхідно відправляти на номер 4111.

    Довжина повідомлення для національних операторів, окрім МТС необмежена.

    Для абонентів МТС довжина повідомлення залишається 160 знаків. Якщо
    довжина замовлення перевищує 160 максимально допустимих для
    СМС-повідомлення знаків, необхідно розбити замовлення на декілька та
    набрати його кількома oкремими повідомленнями, кожне з яких містить тип
    замовлення, номер Кампанії і особовий рахунок та кількість клієнтів.

    Зверніть УВАГУ! Навіть якщо можливості Вашого телефону дозволяють відправляти більш
    довгі повідомлення, нашою системою вони поки що прочитані не будуть.
    Тому, довгі повідомлення обов’язково необхідно розділяти у цій Кампанії
    не більше 160 знаків кожне.

    Зверніть УВАГУ! Замовлення відправлене за допомогою SMS, буде опрацьовано як регулярне
    замовлення. Вам обов’язково має надійти підтвердження на Ваш мобільний
    номер телефону у вигляді SMS повідомлення

    Зверніть УВАГУ! При розміщенні SMS замовлення не ставте в повідомлення ком, крапок та інших знаків пунктуації.

    Зверніть УВАГУ! Розміщення СМС замовлення можливо лише після надання згоди щодо обробки
    та використання персональних даних. Надати таку згоду на персональній
    сторінці потрібно не менш, ніж за ТРИ години до розміщення замовлення.


    Любовь— лучшая косметика. Но косметику купить легче.
     
    НаталияДата: Вівторок, 27.10.2015, 16:18 | Повідомлення # 4
    Хозяйка сайта
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 42
    Нагороди: 0
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    ЗА ДОПОМОГОЮ ПОШТОМАТУ
    Шановні Представники!

    Доставка замовлень в поштомати працює та становиться ще зручнішою!

    Вартість послуги ЗМЕНШЕНО, а список адрес ЗБІЛЬШЕНО!
    Отримання замовлень Avon в поштоматах - це додаткові зручності:
    • Швидка доставка
    • Отримання у будь-який час
    • Відсутність черг та формальностей
    • Зручне розташування, яке завжди по дорозі


    Зверніть увагу:
    • Послуга доступна тільки для користувачів AVON-Mobile
    • Вартість послуги доставки в поштомати:
    • PickPoint - 15,00 грн.
    • Post24 – 15,00 грн.

      Як це працює? 5 простих кроків:
    • При розміщенні замовлення оберіть тип «Поштомат»

    • Дочекайтесь sms-повідомлення, підтверджуюче доставку замовлення із кодом доступа
    • Прийдіть за посилкою протягом 72 годин
    • Просто введіть на екрані Поштомату необхідні дані та код доступу із sms
    • Отримайте посилку!

      Шановні Представники!З радістю повідомляємо, що отримання експрес-замовлень з 1 вересня 2014
      року можливо через мережу заправок ОККО в 27 містах Украіни. Вартість
      послуги складає 15 грн. Послуга доступна Представникам, які
      зареєстровані в послузі Avon Mobile, оскільки пароль, по якому можна
      отримати замовлення буде відіслано на унікальний номер телефону Avon
      Mobile.Перелік заправок ОККО та графік роботи за посиланням.Інструкція з отримання замовлення на Поштомат та заправку ОККО знаходиться за посиланням.
      Шановні Представники!Отримання експрес-замовлень з 12 червня 2015 року можливо через мережу Поштоматів
      ПриватБанку. Вартість послуги складає 15 грн. Послуга доступна
      Представникам, які зареєстровані в послузі Avon Mobile, оскільки пароль,
      по якому можна отримати замовлення буде відіслано на унікальний номер
      телефону Avon Mobile.Перелік відділень ПриватБанку, графік роботи та інструкція з отримання замовлення знаходяться за посиланням
    .


    Любовь— лучшая косметика. Но косметику купить легче.
     
    НаталияДата: Вівторок, 27.10.2015, 16:20 | Повідомлення # 5
    Хозяйка сайта
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 42
    Нагороди: 0
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕННЯ
    Кожний з нас постійно рухається вперед для того, щоб реалізувати свої ідеї, мрії, плани. Avon розуміє, що час – це самий цінний фактор в
    досягненні цілей.

    Саме для Вас Avon пропонує сервісну пропозицію Експрес-замовлення.

    Зробіть всього три кроки:

  • Крок 1. оберіть зручний для Вас пункт видачі зі списку на сайті.

  • Крок 2. зареєструйте (або змінить) адресу доставки на Вашій персональній сторінці, та оберіть вид обслуговування «Експрес-замовлення».

  • Крок 3. через 3 години після реєстрації (або зміни) на Вашій персональній сторінці з'явиться
    вид обслуговування «Експрес-замовлення», виберіть даний вид замовлення.

    Зверніть УВАГУ! За таким алгоритмом, Ви також можете змінити адресу доставки регулярного замовлення.

    Деякі правила обробки експрес-замовлень*!
    Основні зміни:
  • експрес-замовлення, які не пройшли автоматичну перевірку кредитного контролю в останню п’ятницю Кампанії, будуть видалені;
  • у разі неможливості обробки замовлення на наступний день після здачі він обробляється повторно до тих пір, поки не буде усунута причина його
    блокування;
  • причина блокування замовлення повідомляється Представнику в смс, яке відправляється на номер телефону, зареєстрований в Avon Mobile;
  • із замовлення сума якого перевищує ліміт кредиту не видаляється продукція, а Представник має можливість отримати весь замовлений товар
    після того, як зробить оплату перевищення.

    Детальніше з правилами обробки експрес-замовлень ознайомтеся з інструкції.
    Віримо, що нові правила дозволять зберегти кожне замовлення Представника і
    кожну одиницю, замовленої Клієнтами продукції Компанії Avon!
    * Експрес-замовленнями вважаються всі типи замовлень, крім регулярних!

    З умовами отримання експрес замовлення Ви можете ознайомитсь тут

    Любовь— лучшая косметика. Но косметику купить легче.
  •  
    НаталияДата: Вівторок, 27.10.2015, 16:23 | Повідомлення # 6
    Хозяйка сайта
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 42
    Нагороди: 0
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    ЗМІНА АДРЕСИ ДОСТАВКИ
  • Перед тим, як змінити адресу доставки, перевірте, чи немає невідправленого замовлення на Вашій персональній сторінці.
    Невідправлене замовлення необхідно видалити. Інформація про
    невідправлене замовлення відображається у вікні «Замовлення»:

  • Новий сервіс 24 години на добу! Зміна адреси доставки самостійно

    З 23 квітня 2013 ви зможете самостійно змінити адресу доставки на персональній сторінці!
    Більше не потрібно писати запит на зміну через розділ «Зв’яжіться з
    нами».

    Для зміни адреси доставки:

    Зайдіть в меню «Мій офіс», розділ «Моя особиста інформація»

    • Оберіть індекс поштового відділення «Регулярної» чи «Експрес» доставки із запропонованого переліку переходом
      за лінком «Доступні поштові відділення». 
    • Натисніть «Запит змін»:
    • Введіть індекс потрібного поштового відділення: 
    • Натисніть «Відправити запрос змін»:
    •  Впевніться, що запит відправлено.
    • Після підтвердження змін з’явиться фраза: "Ваш запрос надіслано у компанію":

     ВАЖЛИВО!
    1.Перед тим, як змінити адресу доставки, перевірте, чи немає невідправленого замовлення на Вашій персональній сторінці.
    Невідправлене замовлення необхідно видалити. Інформація про
    невідправлене замовлення відображається у вікні «Замовлення»:
     
  • Адресу доставки необхідно змінити не пізніше, ніж за 3 години до розміщення замовлення!
  • До оформлення замовлення необхідно перевірити перевод на нову адресу доставки через меню "Мій офіс", розділ "Моя особиста інформація".
  • Перед відправленням замовлення впевніться, що адресу доставки змінено на нову.

  • Кількість змін адрес доставки протягом Кампанії не обмежується.

  • Якщо Вас підключено до послуги Avon Mobile, протягом 30 хвилин Вам буде надіслано СМС-повідомлення на мобільний телефон про результат зміни адреси доставки.

  • При надходженні документів Нового Представника до компанії індекс доставки змінюватися не буде.

    Якщо
    індекс доставки, вказаний в документах, відрізняється від індекса,
    вказаного на персональній сторінці Представника, замовлення буде
    доставлено по індексу поштового відділення, вказаного на сайті.

    Приємних вам покупок!

    Любовь— лучшая косметика. Но косметику купить легче.
  •  
    Форум-Avon » Сторінка Представника » Ваш бізнес з Avon » Як зробити замовлення представнику Avon
    • Сторінка 1 з 1
    • 1
    Пошук: