ЯК ВІДПРАВИТИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН?
Функція відправки Інтернет-магазину знаходиться в розділі «Мої замовлення».
Інтернет-магазин буде доступний для Ваших поточних і потенційних Клієнтів, якщо Ви будете використовувати для його просування один із запропонованих способів:
1. Надіслати Інтернет-магазин з Вашої персональної сторінки.
Для цього необхідно зробити три прості кроки:
- Виберіть адресу одержувача з адресної книги Ваших Клієнтів або додайте нового.
- Натисніть «Відправити».
Зверніть УВАГУ! Посилання на Ваш Інтернет-магазин діє на постійній основі. Клієнти можуть використовувати його в будь-який час і завжди побачить каталог тієї компанії, що діє в момент перегляду.
2. Надіслати посилання на Інтернет-магазин за допомогою Вашої персональної пошти:
- Скопіюйте посилання на Інтернет-магазин.
- Вставте його в нове повідомлення Вашої електронної пошти.
- Напишіть цікавого листа про новинки каталогу.
- Відправте листа потенційним Клієнтам.
3. Розмістіть яскраву іконку на Вашій сторінці соціальної мережі з посиланням на Персональний Інтернет-магазин.
- Натисніть на «Відправити свій Інтернет-магазин в соціальні мережі».
- Заповніть анкету, що з’явилась після виконання першого кроку і натисніть «Зберегти зміни».
- Оберіть зображення вашої іконки для акаунту і натисніть на символ у правому верхньому куточку.
- Оберіть ту соціальну мережу в якій Ви зареєстровані.
- Зображення каталогу з’явиться у Вас на сторінці.
4. Навчить Ваших Клієнтів відправляти Інтернет-магазин своїм друзям за допомогою наступної інструкції.
Відкрити каталог:
Натискаєте «Відправити».
Відправленні Клієнтами замовлення надходять на Вашу персональну сторінку. Ви одразу зможете його побачити: |
Для перегляду замовлень від Клієнтів необхідно натиснути «Посилання на замовлення Клієнтів», після чого у вас відкриється вікно, де Ви побачите всі надходженні замовлення.
Замовлення можна прийняти або відхилити:
- Щоб прийняти замовлення необхідно напроти обраного замовлення поставити помітку у колонці «Прийняти замовлення»:
- Щоб відхилити замовлення необхідно напроти непотрібного замовлення натиснути на посилання «Відхилити»:
- У новому вікні Ви обираєте причину, що спонукає Вас відмовитись від нового замовлення і натискаєте продовжити:
Замовлення Клієнта видалено!
Зверніть УВАГУ!Замовлення може знаходитись на вашій сторінці не більше п’яти днів, після чого буде автоматично видалений з Вашої сторінки і пере направлений іншому Представникові або Координатору.
|