
ЯК ВІДПРАВИТИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН?
Функція відправки Інтернет-магазину знаходиться в розділі «Мої замовлення».

Інтернет-магазин буде доступний для Ваших поточних і потенційних Клієнтів, якщо Ви будете використовувати для його просування один із запропонованих способів:

1. Надіслати Інтернет-магазин з Вашої персональної сторінки.

Для цього необхідно зробити три прості кроки:

- Виберіть адресу одержувача з адресної книги Ваших Клієнтів або додайте нового.

- Натисніть «Відправити».

Зверніть УВАГУ! Посилання на Ваш Інтернет-магазин діє на постійній основі. Клієнти можуть використовувати його в будь-який час і завжди побачить каталог тієї компанії, що діє в момент перегляду.
2. Надіслати посилання на Інтернет-магазин за допомогою Вашої персональної пошти:

- Скопіюйте посилання на Інтернет-магазин.
- Вставте його в нове повідомлення Вашої електронної пошти.
- Напишіть цікавого листа про новинки каталогу.
- Відправте листа потенційним Клієнтам.
3. Розмістіть яскраву іконку на Вашій сторінці соціальної мережі з посиланням на Персональний Інтернет-магазин.

- Натисніть на «Відправити свій Інтернет-магазин в соціальні мережі».

- Заповніть анкету, що з’явилась після виконання першого кроку і натисніть «Зберегти зміни».

- Оберіть зображення вашої іконки для акаунту і натисніть на символ у правому верхньому куточку.

- Оберіть ту соціальну мережу в якій Ви зареєстровані.

- Зображення каталогу з’явиться у Вас на сторінці.

4. Навчить Ваших Клієнтів відправляти Інтернет-магазин своїм друзям за допомогою наступної інструкції.
Відкрити каталог:



Натискаєте «Відправити». 
Відправленні Клієнтами замовлення надходять на Вашу персональну сторінку. Ви одразу зможете його побачити: |

Для перегляду замовлень від Клієнтів необхідно натиснути «Посилання на замовлення Клієнтів», після чого у вас відкриється вікно, де Ви побачите всі надходженні замовлення.

Замовлення можна прийняти або відхилити:
- Щоб прийняти замовлення необхідно напроти обраного замовлення поставити помітку у колонці «Прийняти замовлення»:

- Щоб відхилити замовлення необхідно напроти непотрібного замовлення натиснути на посилання «Відхилити»:

- У новому вікні Ви обираєте причину, що спонукає Вас відмовитись від нового замовлення і натискаєте продовжити:

Замовлення Клієнта видалено!
Зверніть УВАГУ!Замовлення може знаходитись на вашій сторінці не більше п’яти днів, після чого буде автоматично видалений з Вашої сторінки і пере направлений іншому Представникові або Координатору.
|