Блог

Головна » 2015 » Лютий » 17 » ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН ПРЕДСТАВНИКА
21:20
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН ПРЕДСТАВНИКА

 

 ЯК ВІДПРАВИТИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН?
Функція відправки Інтернет-магазину знаходиться в розділі «Мої замовлення».

Інтернет-магазин буде доступний для Ваших поточних і потенційних Клієнтів, якщо Ви будете використовувати для його просування один із запропонованих способів:

1. Надіслати Інтернет-магазин з Вашої персональної сторінки.

 Для цього необхідно зробити три прості кроки:
 

 

  • Виберіть адресу одержувача з адресної книги Ваших Клієнтів або додайте нового.

  • Натисніть «Відправити».

 Зверніть УВАГУ! Посилання на Ваш Інтернет-магазин діє на постійній основі. Клієнти можуть використовувати його в будь-який час і завжди побачить каталог тієї компанії, що діє в момент перегляду.
2. Надіслати посилання на Інтернет-магазин за допомогою Вашої персональної пошти:

  • Скопіюйте посилання на Інтернет-магазин.
  • Вставте його в нове повідомлення Вашої електронної пошти.
  • Напишіть цікавого листа про новинки каталогу.
  • Відправте листа потенційним Клієнтам.


3. Розмістіть яскраву іконку на Вашій сторінці соціальної мережі з посиланням на Персональний Інтернет-магазин.

  • Натисніть на «Відправити свій Інтернет-магазин в соціальні мережі».

 

  •  Заповніть анкету, що з’явилась після виконання першого кроку і натисніть «Зберегти зміни».

 

  • Оберіть зображення вашої іконки для акаунту і натисніть на символ у правому верхньому куточку.

 

  • Оберіть ту соціальну мережу в якій Ви зареєстровані.

 

  •  Зображення каталогу з’явиться у Вас на сторінці.

 

 4. Навчить Ваших Клієнтів відправляти Інтернет-магазин своїм друзям за допомогою наступної інструкції.

Відкрити каталог: 

  • Натискаєте на E-mail:

 

  • Заповнюєте таблицю:

 

 Натискаєте «Відправити».

Відправленні Клієнтами замовлення надходять на Вашу персональну сторінку. Ви одразу зможете його побачити:

 Для перегляду замовлень від Клієнтів необхідно натиснути «Посилання на замовлення Клієнтів», після чого у вас відкриється вікно, де Ви побачите всі надходженні замовлення.

Замовлення можна прийняти або відхилити:

  • Щоб прийняти замовлення необхідно напроти обраного замовлення поставити помітку у колонці «Прийняти замовлення»:

  • Щоб відхилити замовлення необхідно напроти непотрібного замовлення натиснути на посилання «Відхилити»:

 

  •  У новому вікні Ви обираєте причину, що спонукає Вас відмовитись від нового замовлення і натискаєте продовжити:

 

 Замовлення Клієнта видалено!
Зверніть УВАГУ!Замовлення може знаходитись на вашій сторінці не більше п’яти днів, після чого буде автоматично видалений з Вашої сторінки і пере направлений іншому Представникові або Координатору.

Переглядів: 480 | Додав: Наталия | Теги: ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН ПРЕДСТАВНИКА | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar