Блог

Головна » 2015 » Лютий » 17 » Як повернути продукцію
21:21
Як повернути продукцію

Avon гарантує 100% якість всієї косметики, парфумерії та аксесуарів. Якщо щось в нашій продукції Вас не влаштовує, Ви можете за бажанням, оформити повернення або обміняти бракований продукт. Avon створює комфортні умови для повернення та обміну товарів, адже має: найширше покриття – більше ніж 5 500 поштових відділень, з якими співпрацює – для відправлення повернення в компанію; найдовший термін повернення - 1 місяць з дати, вказаної в рахунку-фактурі.

Увага! З 16 червня 2014 року термін обміну та повернення складатиме 1 місяць (31 календарний день) з дати, вказаної в рахунку-фактурі.
Ми зменшуємо термін повернення, але залишаємося однією з компаній прямого продажу з найдовшим терміном повернення продукції.
Увага! З 28 липня 2014 року вартість послуги по оформленню повернення складає 7 грн. 
 
ВИКОРИСТОВУЮЧИ ПАПЕРОВУ ФОРМУ
 

 

ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ФОРМУ
 

Для оформлення повернення через електронну форму Вам необхідно:

1. Зайти на персональну сторінку в розділ «Мої замовлення» – якщо Ви Представник, в розділ «Мій офіс» – якщо Ви Координатор чи РМП та натиснути «Електронна форма повернень»:

2. Пошук необхідної продукції Ви можете здійснити двома способами: вибрати кампанію та вказати код продукції або натиснути «Пошук» навпроти відповідного інвойсу: 

Зверніть, будь ласка, увагу – поле «Дата повернення» вказує на останній день, коли Ви маєте змогу відправити продукцію на повернення (через поштове відділення чи пункт видачі) з відповідного інвойсу.

3. Вказати кількість одиниць, причину повернення відповідної продукції та натиснути «Зберегти»

Перелік причин повернення Ви маєте змогу бачити на цій же сторінці.

Зверніть, будь ласка, увагу – Ви можете повідомити про списання суми чи допоставку продукції з наступним замовленням, тому вказуйте, будь ласка, найбільш відповідну причину.

4. На наступному кроці ви маєте можливість редагувати повернення: видалити чи додати продукцію та перейти далі, натиснувши «Продовжити»:

 5. Ознайомитися з правилами повернень, поставити відмітку про згоду з ними та відправити електронну форму повернення в Компанію: 

6. Занотувати номер електронного повернення та обов'язково вказати його при фактичному поверненні продукції (на будь-якому аркуші паперу, вклавши його в коробку с продукцією)

 

7. Віднести коробку з продукцією на поштове відділення чи пункт видачі. На коробці вкажіть будь-ласка ваші дані. Це може бути лист паперу, на якому прописані ваші дані.

 

Або роздрукована форма повернення:

 8. Відстежувати статус повернення на персональній сторінці в розділі «Мої замовлення»:

 

ВАЖЛИВО!

  1. Представники, які не мають доступу до Інтернету, можуть оформити повернення звичним способом – роздрукувати та заповнити паперову форму повернення та віднести її разом з продукцією на пошту.
  2. Термін повернення залишається без змін – найдовшим: оформити повернення Ви маєте змогу протягом 31 календарного дня від дати накладної-рахунку.
  3. Правила та Процедура повернень залишаються без змін.
  4. З Вашого рахунку сума повернення буде списана після фактичного надходження продукції в Компанію.
  5. Як і раніше, Ви маєте змогу задекларувати суму повернення для опрацювання наступного Вашого замовлення з урахуванням повернення. Декларування можливе на протязі 21 дня з дати опрацювання замовлення, з якого ви бажаєте повернути продукцію, сума декларування не повинна перевищувати 200 грн.
Переглядів: 725 | Додав: Наталия | Теги: Як повернути продукцію | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar