Блог
Головна » 2015 Лютий 17 » Як повернути продукцію21:21 Як повернути продукцію | ||||||
Avon гарантує 100% якість всієї косметики, парфумерії та аксесуарів. Якщо щось в нашій продукції Вас не влаштовує, Ви можете за бажанням, оформити повернення або обміняти бракований продукт. Avon створює комфортні умови для повернення та обміну товарів, адже має: найширше покриття – більше ніж 5 500 поштових відділень, з якими співпрацює – для відправлення повернення в компанію; найдовший термін повернення - 1 місяць з дати, вказаної в рахунку-фактурі. Увага! З 16 червня 2014 року термін обміну та повернення складатиме 1 місяць (31 календарний день) з дати, вказаної в рахунку-фактурі.
Ми зменшуємо термін повернення, але залишаємося однією з компаній прямого продажу з найдовшим терміном повернення продукції.
Увага! З 28 липня 2014 року вартість послуги по оформленню повернення складає 7 грн.
Для оформлення повернення через електронну форму Вам необхідно: 1. Зайти на персональну сторінку в розділ «Мої замовлення» – якщо Ви Представник, в розділ «Мій офіс» – якщо Ви Координатор чи РМП та натиснути «Електронна форма повернень»: 2. Пошук необхідної продукції Ви можете здійснити двома способами: вибрати кампанію та вказати код продукції або натиснути «Пошук» навпроти відповідного інвойсу: Зверніть, будь ласка, увагу – поле «Дата повернення» вказує на останній день, коли Ви маєте змогу відправити продукцію на повернення (через поштове відділення чи пункт видачі) з відповідного інвойсу. 3. Вказати кількість одиниць, причину повернення відповідної продукції та натиснути «Зберегти» Перелік причин повернення Ви маєте змогу бачити на цій же сторінці. Зверніть, будь ласка, увагу – Ви можете повідомити про списання суми чи допоставку продукції з наступним замовленням, тому вказуйте, будь ласка, найбільш відповідну причину. 4. На наступному кроці ви маєте можливість редагувати повернення: видалити чи додати продукцію та перейти далі, натиснувши «Продовжити»: 5. Ознайомитися з правилами повернень, поставити відмітку про згоду з ними та відправити електронну форму повернення в Компанію: 6. Занотувати номер електронного повернення та обов'язково вказати його при фактичному поверненні продукції (на будь-якому аркуші паперу, вклавши його в коробку с продукцією) 7. Віднести коробку з продукцією на поштове відділення чи пункт видачі. На коробці вкажіть будь-ласка ваші дані. Це може бути лист паперу, на якому прописані ваші дані. Або роздрукована форма повернення: 8. Відстежувати статус повернення на персональній сторінці в розділі «Мої замовлення»: ВАЖЛИВО!
| ||||||
|
Всього коментарів: 0 | |