Блог

Головна » 2015 » Лютий » 21 » Краса з косметикою AVON
19:27
Краса з косметикою AVON

Краса з косметикою AVON

Розмова про красу з косметикою Avon

Всі ми чули про косметику Avon. Її активно рекламують і поширюють торгові представники вже досить тривалий час. Хтось купує для себе, хтось цей бренд поширює, знову ж, - купуючи для себе.

 
Avon заснував в 1896 році Дейвід Макконнел, практично відразу визначивши комерційний напрямок фірми в сторону методу прямих продажів. Реалізація продуктів компанії відбувалася за допомогою розгалуженої мережі торгових представників. Компанія вважає свій спосіб вигідним для кінцевого споживача. Таким чином, знижується вартість продукції, якій не потрібні торгові площі і реклама.

Основна фішка компанії, це турбота про довкілля та екології. Вся вироблена продукція Avon характеризується як нешкідлива в екологічному плані, а пакувальний папір виготовлена ​​з виключно деревини спеціально культивованого лісу. Ще однією особливістю виробництва, - косметичні склади коштів Avon не проходять тести на тваринах, як прояв про них турботи.

Традиційна продукція фірми виглядає у вигляді ряду товарних лінійок парфумерії та косметичних препаратів, але останнім часом існує і лінія, яка пропонує супутні товари у вигляді біжутерії, сумок, косметичок, чохлів для телефонів. Поки є претензії до якості, потенційним покупцям не подобається співвідношення ціни і якості супутнього товару. Але це відноситься до щастя тільки до супутніх товарів, а основний свій товар, - косметику та парфумерію, Avon утримує в середній ціновій категорії, зберігаючи при цьому якість. Продукція спрямована на споживання середнього класу споживачів. Цінова політика компанії представляє для споживачів кілька ліній продуктів в різної цінової категорії, але не виходить за грань середнього цінового рівня. Завдяки цьому, у косметики Avon налічуються мільйони пересічних покупців. А це означає, що споживачів повністю влаштовує ціна, якість продукції та способи покупки. Поєднання непоганий, якісної косметики з дієвими лініями непоганий серії для людей з проблемною шкірою бальзамів для губ і кремів для рук. Хороша робота маркетологів виражена у вдалих підборах назв, що викликають приємні асоціації. Етикетки зі «вершковим десертом», «рожевим шовком», «сяючим діамантом» служать додатковою стимуляцією покупки, оскільки, оскільки декоративна косметика майже не відрізняється ціною і якістю від продукції конкурентів у конкретному сегменті ринку.

Фірма пропонує ще два істотних бонусу. Її знижки та подарунки перетворюють самих толерантних до шопінгу громадян в полум'яних шанувальників продукції Avon. Щомісячні акції, ретельно сплановані, зі спеціальними пропозиціями і накопиченням бонусів, привертають дедалі більшу кількість людей до косметики названої фірми.

Спочатку вірна ставка на прагнення жінки до спілкування один з одним, усвідомлення цієї вродженої схильності жінок, і народила ідею мережевого маркетингу. Таким чином, нічим не примітна, але й не погана косметика утримує високу планку з продажу в більшості країн, а компанія стала світовим лідером з виробництва та розповсюдження парфумерії та косметики. У компанії немає загрози руйнування, оскільки спілкування жінок припинити - неможливо.

Переглядів: 585 | Додав: Наталия | Теги: Краса з косметикою AVON | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar