Не так давно виробники AVON вийшли на принципово новий рівень просування власної продукції на світових ринках. Поняття особа Avon стало не просто внутрішнім визначенням стратегії промоції, а й міцно увійшло в побут звичайних домогосподарок, які є за даними статистики основним сегментом споживчого ринку AVON.
Досить назвати лише кілька імен, щоб уявити весь масштаб запланованої акції: Сальма Хайек, Дерек Джетер, Різ Уізерспун, Кері Хилсон ... Всі вони учасники акції особа Avon.
І подібний крок був зроблений не випадково. Ми завжди прагнемо до прекрасного. Подібне бажання спочатку закладено природою всередині таємничої жіночої душі: маленька дівчинка намагається наслідувати мамі, юна красуня ровесниці на пару класів старше, молоді дами - хороші самі по собі, але тут величезне значення відіграють ЗМІ та їх агресивна реклама по створенню іміджу ідеальної жінки. І такий підхід вимагає від представниць прекрасної статі адекватної реакції. Вони прагнуть наслідувати тим героїням, які їх надихають, на кого вони прагнуть бути схожими.
Компанія AVON запрошує до себе для участі в рекламних кампаніях по істині кращих представниць слабкої статі: елегантних, впевнених у собі, цілеспрямованих жінок.
Одним з найменувань косметики, покликаних підкреслити в жінці її природну пристрасть і сексуальність є духи. Особа Avon - це впершу чергу обличчя торгової марки, обличчя бренду, з яким асоціюють себе покупниці.
З 2004 року особа Avon - талановита мексиканська актриса Сальма Хайєк. Вперше вони з'явилася на обкладинці видання компанії, представляючи серію трьох ароматів Today Tomorrow Always. Саме ці аромати, як не можна краще уособлюють розкіш і царську манеру багатьох сучасних жінок. Випущений в 2010 році, Today Tomorrow Always Diamond відразу ж підкорив своєю надзвичайною гамою ароматів: тут заворожують своїм запахом квіти апельсина і білого стефанотіса. Легкі крапельками простежуються ноти пролісків. Ноти серця наповнені ароматами кали, білого нарциса і рожевою орхідеї. В основі - ноти кореня ветівера, рожевого мускусу і рожевого дерева. Дійсно аромат для тих жінок, хто хоче відчувати себе розкішною і бажаною, гідною особливої уваги.
Різ Уізерспун набула статусу особа Avon, змінивши на цій посаді Сальму Хаєк. Покупці торгового центру були шоковані, коли зірка Голлівуду власноруч пропонувала їм новинку компанії - аромат In Bloom. І досі він займає лідируючі рядки продажів компанії. Цей квітково-східний шедевр, вражає своїм зухвалим і спокусливим поєднанням квіткових нот і диких рослин. Чарівливі верхні ноти зливаються в пахощі персикового і білого чаю. Аромати серця обволікають запахами мімози, жасмину, величної гарденії "Опівнічна зірка" і магнолії "Місячне світло". Основа всієї композиції представлена нотами кашмірського дерева, амбри і кори дуба.
Особа Avon Кері Хилсон не так давно стала новим обличчям аромату Імарі і Імарі Соблазнение для AVON. Новий квітковий аромат підкорює своїм повітряними літніми нотами квітів,
Актриса Зої Салдана - теж новачок. Вона виступила дебютанткою компанії, рекламуючи новий аромат Eternal Magic, дебютні продажі якого стартували в квітні 2011 року. Згідно релізів компанії AVON, аромат покликаний розкрити внутрішню красу жінки, тягнучи її у світ спокуси й істинного зваблювання. Особа Ейвон, героїня знаменитого "Аватар" покликана донести до щасливих володарок ідею про природну пристрасті кожної жінки.
Місія компанії AVON - зробити кожну жінку красивою і бажаною. І це, в першу чергу, залежить від них самих: від їх внутрішнього бажання прагнути до досконалості.
|