Блог

Головна » 2015 » Лютий » 20 » Процедура набору та реєстрації нових Представників ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн»
23:51
Процедура набору та реєстрації нових Представників ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн»

Дана редакція процедури

набуває чинності з Кампанії 15/2013 (01.11.13)

і скасовує дію всіх попередніх

редакцій даної процедури

 Процедура

набору та реєстрації нових Представників

ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн»

  1. ПРЕАМБУЛА

 

  1. Ця Процедура регулює порядок і умови набору, реєстрації нових Представників (Покупців) ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» (далі - Компанія).

 

  1. ВИЗНАЧЕННЯ
  1. Представник - фізична особа, покупець, який уклав електронний Договір купівлі-продажу косметичної продукції з ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» на офіційному сайті Компанії www.avon.ua (Далі Договір або Договір купівлі-продажу).
  2. Набір - комплекс заходів щодо залучення нових Представників.
  3. Реєстрація нового Представника - обов'язкове виконання наступних дій: призначення Представника, підписання новим Представником Договору купівлі-продажу, заповнення реєстраційної картки нового Представника, розміщення першого замовлення новим Представником на особистий номер рахунку, присвоєний при реєстрації в базі даних і на сайті Компанії.

Кампанія - набір пропозицій та маркетингових заходів, які проводить ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» в певний проміжок часу.Кожній Кампанії відповідає певний каталог товарів ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» (далі - Каталог). Період дії Кампанії для

  1. кожного району відповідає затвердженому графіку мейлплана.
  2. ПОСП-територія - включає в себе райони 43,45, 81-85, Представники, Координатори та Районні менеджери яких беруть участь у програмі Організатора «Попередня оцінка попиту на продукцію». Національна територія - включає в себе райони 1-157, крім ПОСП районів .
  3. Відстрочка платежу - спосіб погашення заборгованості , передбачений умовами Договору.
  4. Унікальний номер мобільного телефону - номер мобільного телефону, який зареєстрований в системі Компанії за особистим номером рахунку Представника / Координатора / Районного менеджера з продажу (далі - РМП або Районний Менеджер) і не зареєстрований за особистим номером рахунку будь-якого іншого Представника / Координатора / РМП
  5. Сервісних послуга Avon Mobile - це інформування Представників Компанії за допомогою смс-повідомлень про транзакції на представницькому рахунку.
3.ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ
  1. Набір може здійснюватися Координаторами, Районними менеджерами, Менеджерами філій, Регіональними менеджерами з продажу, Директором з продажу в Україні, Генеральним директором і співробітниками ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн», що пройшли тренінг з пошуку, призначення, навчання та розвитку нових Представників (PATD).
  2. Представник, набраний РМП, Менеджером філії, Регіональним менеджером з продажу, Директором з продажу в Україні, Генеральним директором, співробітником ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» (далі - «не Координатором»), реєструється в особисту групу Районного менеджера того району, на території якого він проживає.
  3. Реєстрація Представників здійснюється за територіальним принципом на двох територіях - ПОСП та Національній:

Представник, набраний Координатором і який проживає на Національній території, до

  1. якої належить ділянка даного Координатора, реєструється на ділянку цього Координатора.
  2. Представник, набраний Координатором і який проживає на ПОСП-території, до якої належить ділянка даного Координатора, реєструється на ділянку цього Координатора.
  3. Координатор, зареєстрований на ПОСП-території, не може реєструвати Представників, які проживають на Національній території.
  4. Координатор, зареєстрований на Національній території, не може реєструвати Представників, які проживають на ПОСП-території.
  5. Представниками можуть бути зареєстровані:
    1. Громадяни України, віком від 18 до 80 років на момент реєстрації;
    2. Громадяни України, які досягли 16 років, які мають (мали, у разі припинення) зареєстрований шлюб;

Громадяни України, які досягли 16 років, за наявності рішення органу опіки та 

  1. піклування або рішення суду про надання їм повної цивільної дієздатності;
  2. Громадяни України, які досягли 16 років, і зареєстровані як фізичні особи-підприємці на момент реєстрації;
  3. Громадяни України, які досягли 16 років, за наявності письмової згоди / дозволу на укладення Договору купівлі-продажу косметичної продукції з ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» батьків / усиновителів або піклувальника та органу опіки та піклування;
  4. Громадяни інших держав / особи без громадянства, які досягли 18 років, і проживають на території України.

 

  1. ПРАВИЛА РЕЄСТРАЦІЇ НОВИХ ПРЕДСТАВНИКІВ

Після перевірки документів Координатором або Районним Менеджером (паспорт, ідентифікаційний код, відповідність фотографії) реєстрація Нових Представників здійснюється Координатором або

  1. Районним Менеджером на Інтернет-сайті www.avon.ua (Далі - реєстрація та / або On-line реєстрація). Для реєстрації Координатор або Районний Менеджер на своїй персональній сторінці на сайті www.avon.ua (Далі - сайт), у розділі «Моя команда» на сторінці Координатора або Районного Менеджера, пройшовши за посиланням - «Реєстрація нового Представника», заповнює форму реєстрації.
  2. Реєстрація Представників на Інтернет-сайті здійснюється наступними способами:
    1. Для громадян України, віком від 18 до 80 років на момент реєстрації, яким присвоєно персональний ідентифікаційний номер, реєстрація здійснюється на сайті за допомогою електронної форми реєстрації (далі - оn-line-форма). Інструкція по заповненню форми (Додаток №1) знаходиться на сайті www.avon.ua, в розділі «Реєстрація Представника» на особистій сторінці Координатора/Районного Менеджера.

Для громадян інших держав та громадян України, які відмовилися від присвоєння

  1. ідентифікаційного номера, реєстрація здійснюється за допомогою заповнення спеціальних форм, викладених на сайті (Додаток №2 та Додаток №3). Форми відправляються РМП / Координатором за електронною адресою registration.ukraine@avon.com
    1. Правила заповнення реєстраційних форм для громадян інших держав та громадян України, які відмовилися від присвоєння ідентифікаційного номера.

Поля в реєстраційній картці, що підлягають обов'язковому заповненню:

Відомості про покупця

  • "Район структури" - цифровий код, що означає номер району структури.
  • "Район доставки» - цифровий код, що означає номер району, на території якого здійснюватиметься доставка замовлень для даного Представника.
  • "Номер ділянки" - цифровий код, що означає номер ділянки Координатора / Районного Менеджера.
  • "Джерело набору" - цифровий код, що означає один з можливих джерел, завдяки якому був набраний Представник. Варіанти джерел набору і відповідні їм цифрові коди вказані в полі реєстраційної картки праворуч від цього поля.
  • "Прізвище", "Ім'я", "По батькові" - прізвище, ім'я, по батькові повинні повністю відповідати паспортним даним Нового Представника.
  • "Стати ч / ж" - вписуються буква «Ч» (чоловічий) або «Ж» (жіночий) залежно від статі Представника.
  • "Серія, номер паспорта" - вказати серію, № паспорта для громадян, які відмовилися від ідентифікаційного коду або серію, номер Свідоцтва на постійне проживання для нерезидентів.
  • "Коли видано" - дата видачі паспорта або Свідоцтва на постійне проживання
  • "Ідентифікаційний номер" - вказати ідентифікаційний номер (тільки для нерезидентів)
  • "Дата народження - вказується дата народження Представника, що реєструється: день, місяць, рік.
  • Фактична адреса проживання (адреса, за якою в даний момент мешкає Представник):

  • "Індекс - вписується поштовий індекс, відповідн адресі проживання.
  • "Область" - заповнюється навіть для обласного центру (для Республіки Крим використовувати назву «Республіка»); використовується для вказівки республіки, в цьому випадку слово «Республіка» необхідно вписати.
  • "Адміністративний район" - вписується назва району.
  • “Код нас. пункту” - літерні коди, що використовуються для заповнення цього поля, знаходяться в лівій нижній частині реєстраційної форми
  • "Населений пункт" - вписується повна назва населеного пункту без скорочень.
  • "Код вулиці" - літерні коди, що використовуються для заповнення цього поля, знаходяться в лівій нижній частині реєстраційної форми
  • "Вулиця" - вписується назва вулиці. Якщо назва вулиці відсутня, вписується «немає».
  • "Будинок №" - вписується номер будинку. Якщо номер будинку відсутній, вписується «немає».
  • "Корпус" - вписується номер корпусу. Якщо номер корпусу відсутній, вписується «немає».
  • "Кв. № " - Вписується номер квартири. Якщо номер квартири відсутній, вписується «немає».
  • "Тел. домашній "- вписується домашній телефон з обов'язковим вказученням коду населеного пункту. Якщо домашнього телефону немає, вписується «немає».
  • "Конт. тел. мобільний "- обов'язково вписується унікальний номер мобільного телефону.
  • "E-mail" - вписується повна електронна адресу.
  • "Адреса прописки / реєстрації" - розділ заповнюється так само, як розділ «Фактична адреса проживання»
  • "Адреса доставки" - вписується коректний індекс пункту видачі замовлень
    1. Реєстраційна форма на сайті заповнюється згідно з Інструкцією по  заповненню реєстраційної форми і виключно українською мовою
    2. Номер рахунку зареєстрованого Представника відправляється Компанією у вигляді смс-повідомлення на зареєстрований унікальний номер мобільного телефону нового Представника.
    3. На мобільний телефон, зареєстрований в послузі AVON Mobile, Координатора / Менеджера відправляється смс-повідомлення з підтвердженням реєстрації нового Представника, але без вказівки присвоєного йому особистого номера рахунку.
    4. Якщо з певних причин, таких як: 
      1. у нового Представника є незаблокований номер особистого рахунку в Компанії; 
      2. у нового Представника є незаблокований номер особистого рахунку в Компанії, на якому є борг за продукцію;
      3. Представнику більше 80 років;
      4. Дані вказаного ідентифікацйного коду співпадають з даними іншого Представника;
      5. Дані паспорту співпадають з даними іншого Представника; 
      6. Некоректний ідентифікаційний код;
      7. В реєстраційній формі вказані не всі дані;
      8. Некоректно вказана адреса проживання/реєстрації
      9. рахунок Представнику не зареєстрований, на мобільний телефон Координатора / Районного менеджера, який зареєстрований в сервісі Ейвон Mobile в базі даних Компанії, відправляється смс-повідомлення з причиною відмови в реєстрації. Також, інформацію про причини відмови в реєстрації номера рахунку можна дізнатися за телефонами інформаційної служби ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн».

      10. Для розміщення замовлення на продукцію Компанії новому/зареєстрованому Представнику необхідно створити обліковий запис на сайті Компанії www.avon.ua (далі - сайт Компанії) і пройти процедуру підписання Договору.
        1. Процедура підписання електронного Договору починається відразу після того, як Представник вперше заходить на особисту сторінку Представника з вказуванням номера рахунку та паролю.
        2. Перед тим, як натиснути кнопки «Згоден» і «Прийняти», Представник уважно переглядає всі реєстраційні дані, що вказані Координатором при реєстрації, та які є невід'ємною частиною Договору, що укладається. Якщо реєстраційні дані вказані некоректно, Договір не підписується. Якщо всі дані вказані коректно, Представник натискає кнопки «Згоден» і «Прийняти», після чого Договір вважається підписаним.-
        3. Можливість розміщення першого замовлення через Інтернет або смс з'являється у Представника тільки після підписання електронної форми Договору.
        4. Отримання першого замовлення можливо тільки особисто Представником за наявності паспорта і тільки на пункті видачі, який розташований на поштовому відділенні. Можливість змінити доставку на будь-який пункт видачі, що не розташований на поштовому відділенні, з'являється тільки після повної
        5. оплати першого замовлення і фактичного надходження оплати реєстром на рахунок Компанії.
        6. Замовлення на купівлю продукції Компанії на умовах передоплати обробляється тільки за фактом отримання передоплати на рахунок Компанії.
        7. Платіжна форма для здійснення передоплати на купівлю продукції Компанії знаходиться на сайті Компанії у розділі «Бібліотека форм».
        8. У разі не розміщення замовлення на купівлю продукції Компанії протягом 17 Кампаній з моменту розміщення Представником останнього замовлення, Договір з Представником вважається автоматично розірваним, особистий номер рахунку Представника закривається. Такий Представник може бути зареєстрованим знову на тих самих умовах, що передбачені даною Процедурою.
        9. В окремих випадках, обумовлених у п.5 даної Процедури, для отримання відстрочки платежу на придбану продукцію Компанії, необхідно надати документи, встановлені Процедурою набору та реєстрації нових Представників ДП ​​«Ейвон Косметікс Юкрейн».
        10. Документи, передбачені даною Процедурою і необхідні для завершення реєстрації Представників, що відмовилися від отримання ідентифікаційного коду, неповнолітніх громадян України та нерезидентів України, відправляються поштою на адресу ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн»:
        11. 08325

          Київська обл

          Бориспільський р-н

          с.Щасливе

          а / я AVON

           

        12. Відповідальність за надання в ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» необхідних документів, передбачених даною Процедурою, несе особа, яка здійснює набір нового Представника (Координатор / Районний Менеджер).
        13. За коректність і повноту заповнення реєстраційних даних нового Представника, а також за відповідність наданих ксерокопій реєстраційних документів їх оригіналам і достовірність підпису Представника на ксерокопіях документів несе відповідальність особа, яка здійснює набір.
        14. У разі зміни унікального номера мобільного телефону, Представник коригує номер телефону на сайті, в пункті меню Мій офіс, розділ Моя особиста інформація, пункт Мобільний телефон, і натискає "Відправити зміни"
        15. У разі зміни адреси реєстрації/прописки, паспорту та/або прізвища, Представник заповнює Форму оновлення даних (Додаток № 4), яка знаходиться на сайті, на особистій сторінці Представника, у розділі "Бібліотека форм", і листом відправляє її в ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» разом з копіями документів, що підтверджують вказані зміни. У разі зміни адреси проживання інформація надається в Компанію за допомогою посилання "Зв'яжіться з нами", що
        16. знаходиться на сайті, на особистій сторінці Представника.
        17.  

        18. ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ І НАДАННЯ ВІДСТРОЧКИ ПЛАТЕЖУ ПРЕДСТАВНИКАМ, ЯКІ ВІДМОВИЛИСЬ ВІД ОТРИМАННЯ ІДЕНТИФІКАЦІЙНОГО КОДУ, НЕПОВНОЛІТНІМ ГРОМАДЯНАМ УКРАЇНИ І НЕРЕЗИДЕНТАМ УКРАЇНИ  
        19.  

        20. Для громадян України, які відмовилися від ідентифікаційного номера - ксерокопія сторінки паспорта з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера.
        21. Для громадян України, які досягли 16 років, які мають (мали, у разі припинення) зареєстрований шлюб - копія свідоцтва про реєстрацію шлюбу або рішення суду про припинення шлюбу / постанови органу Реєстрації АКТІВ громадянського стану РАЦС; копія сторінки паспорта, з підтвердженням шлюбу чи розлучення.
        22. Для громадян України, які досягли 16 років, за наявності рішення органу опіки та піклування або рішення суду про надання їм повної цивільної дієздатності - копія рішення органу опіки та піклування або рішення суду, що вступило в законну силу, про надання відповідній особі повної цивільної дієздатності.
        23. Для громадян України, які досягли 16 років, та зареєстровані як фізичних осіб-підприємців на момент реєстрації - копія свідоцтва про реєстрацію фізичної особи-підприємця.
        24. Для громадян України, які досягли 16 років, за наявності оригіналу письмової згоди / дозволу на укладення Договору купівлі-продажу косметичної продукції з ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» одного з батьків / усиновителів або піклувальника та органу опіки та піклування:
        25. Оригінал письмової згоди/дозволу на укладення Договору купівлі-продажу косметичної продукції з ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» одного з батьків / усиновителів (із зазначенням їх паспортних
        26. даних), завірене особою, що здійснює набір (Координатор/Районний Менеджер); або письмову згоду піклувальника та органу опіки та піклування на укладення Договору купівлі-продажу косметичної продукції з ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» (Додаток № 5).
        27. Ксерокопії паспорта одного з батьків / усиновителів або піклувальника, який дав письмову згоду / дозвіл на укладання Договору купівлі-продажу:
          1. Прізвище, ім'я, по батькові;
          2. Серія, номер, дата видачі і ким виданий паспорт;
          3. Дата народження;
          4. Останнє місце прописки / реєстрації.
        28. Ксерокопія Рішення суду про усиновлення (при оформленні згоди усиновителем).
        29. Ксерокопія Свідоцтва встановленого зразка про призначення піклування (при оформленні згоди піклувальником).
        30. Ксерокопія документу, що підтверджує родинний зв'язок між батьками та особою, що реєструється (при оформленні згоди батьками і неспівпаданні прізвища або по-батькові з прізвищем особи, що реєструється). Прикладом таких документів можуть бути: Ксерокопія Свідоцтва про народження Представника (у разі, якщо дитина зареєстрована під прізвищем, відмінним від прізвища батька/матері); ксерокопія свідоцтва про розлучення (у разі розлучення батьків і зміни прізвища); ксерокопія свідоцтва про шлюб (у разі повторного шлюбу і зміни прізвища батьком/матір'ю).
        31. Для громадян інших держав / осіб без громадянства, які досягли віку 18 років, і проживають на території України:
          1. Ксерокопія Посвідчення на право проживання в Україні, зареєстрованого в ОВІРі.
          2. Ксерокопія Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
          3. Вимоги до документів, які необхідно надіслати в Компанію для надання відстрочки платежу:
            1. За дотримання вимог до наданих документів відповідальність несе особа, яка реєструє Представника (Координатор або Районний Менеджер).
            2. В обробку приймаються тільки якісні ксерокопії всіх необхідних документів, на яких чітко видно всі дані, що зазначені в реєстраційній формі
            3. На всіх наданих копіях необхідно проставити підпис Представника і його номер рахунку.
          4. Новий Представник, що відмовився від отримання ідентифікаційного коду, неповнолітній громадянин України або нерезидент України має можливість купувати продукцію Компанії на умовах передоплати замовлення в повному обсязі до того моменту, як в Компанію надійдуть зазначені документи, що будуть відповідати всім вимогам даної Процедури
          5. Якщо Координатор/Районний Менеджер зареєстрований в послузі AVON Mobile, після отримання ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» необхідних документів у повному обсязі відповідно до даної Процедури, йому відправляється смс повідомлення про отримання документів.
          6. У разі виявлення Компанією невідповідності даних в реєстраційній картці та наданих копіях реєстраційних документів нового Представника, зареєстрований рахунок Представника блокується в базі даних Компанії, а підписаний договір вважається розірваним.
          7. ОСОБЛИВІ УМОВИ
          8. Компанія має право відмовити в реєстрації нового Представника (присвоєнні йому реєстраційного номера) у разі неотримання документів (отримання не
          9. в повному обсязі та / або з порушенням правил їх заповнення), передбачених даною Процедурою.
          10. Компанія на свій розсуд має право відмовити в присвоєнні реєстраційного номера.
          11. Компанія залишає за собою право зміни будь-яких умов цієї Процедури. Будь-які зміни та доповнення до даної Процедурі є її невід'ємною частиною, за умови, що вони викладені у письмовій формі та підписані відповідними особами.

 

Переглядів: 2999 | Додав: Наталия | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar