Блог

Головна » 2015 » Лютий » 17 » ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ
11:11
ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ
ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ
 
«Зв’яжіться з нами»

 

 Обов’язково необхідно вказати:
 

  • *Name - Ваше Прізвище та Ім’я

  • *Адреса електронної пошти - Ваш e-mail (на який потім прийде відповідь)

  • Оберіть категорію – необхідно обрати категорію з автоматично представленого списку тем, яка найбільше відповідає темі Вашого повідомлення.

  • *Повідомлення – тут ви маєте вказати Ваш особовий рахунок і питання/прохання, що Вас цікавлять.

  • Відправити – натисніть «Відправити» для того, щоб повідомлення надійшло до Компанії.


Зверніть УВАГУ!

  • Рекомендується використовувати e-mail, що зареєстрований на українських сайтах.
  • Відповідь приходить впродовж однієї доби, якщо запит оформлено в робочий час. У вийняткових випадках, коли потрібна консультація фахівців іншіх відділів, відповідь може бути надана протягом трьох діб.

 Згідно закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року, з головної сторінки сайту обробці підлягають звернення всіх категорій, за винятком, запитів стосовно інформації по особовому рахунку Представника/Координатора/Районного Менеджера з продажу.
Перелік запитів з головної сторінки сайту, що не підлягають обробці:

  • Замовлення: видалити, надійшло / не надійшло, оброблено / не обраблено
  • Фінансові питання: баланс, електронне підтвердження платежу, проблемна оплата
  • Кредитна політика: ліміт кредиту, знижений рівень
  • Доставка замовлення: коли і де отримувати, замовлення не отримано, зміна адреси доставки
  • Графік здачі/отримання регулярних і експрес-замовлень
  • Повернення: проведено / не проведено, як оформити, не надійшло
  • Автозамовлення: що на автозамовленні, видалити, відновити
  • Реєстрація нового Представника: № особового рахунку, реєстраційні документи
  • Виконання: спецпропозицій каталогу, МАМ, інтернет
  • Виконання: довгострокових і короткострокових заохочувальних або комісійних програм
  • Послуга AvonMobile: вимкнути/підключити, змінити номер
  • Оновити Персональну сторінку.

 Якщо запит оформлюється з персональної сторінки Представника:

В цьому випадку поля «Ім’я» і «Адреса електронної пошти» вже автоматично заповненні. Вам необхідно лише обрати категорію «Щоб зв’язатись з нами» після чого заповнити поле * Коментар.
Приклад:

1 КРОК 

 2 КРОК 

 Зверніть УВАГУ!

  • При оформлені запиту з персональної сторінки номер рахунку вказувати необов’язково.

  • В полі *Коментар не використовувати знаки, що відсутні на клавіатурі при англійському реєстрі, а саме: « » № та ін..

  • Не рекомендується копіювати текст повідомлення з файлів іншого формату (наприклад написати в документі Word листа і скопіювати його в поле *Коментар)

  • Рекомендується використовувати e-mail, що зареєстрований на українських сайтах.

  • Відповідь приходить впродовж однієї доби, якщо запит оформлено в робочий час.

 Зателефонувати оператору

Якщо Ви з якоїсь причини не можете скористатись послугами нашого сайту або ще не зареєструвались в Avon Mobile, то зателефонуйте до Відділу по роботі з Представниками.

В компанії існує п’ять ліній обслуговування, кожна з них має свій напрям:

Менеджерська лінія

0-800-501-374.

Призначена лише для Менеджерів компанії, які можуть уточнити основну інформацію, щодо свого рахунку.

Координаторська лінія

(044) 230-36-91;

Спеціальна лінія для Координаторів.

Інформаційна телефонна лінія для Представників:

Київ 044 230-36-36

Львів 032 297-06-60

Дніпропетровськ 056 770-21-16

Донецьк 062 332-33-85

Одеса 048 786-00-21

Харків 057 715-05-85

Робота інформаційної лінії полягає у наданні інформації, щодо Вашого балансу, кредиту, доставки, обробленню замовлення, консультації по сайту, та ін..

Зверніть УВАГУ! Необхідно телефонувати на номер свого регіону

Безкоштовна лінія для Нових Представників

 

Переглядів: 503 | Додав: Наталия | Теги: ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar