ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ
|
|
Обов’язково необхідно вказати:
- *Name - Ваше Прізвище та Ім’я
- *Адреса електронної пошти - Ваш e-mail (на який потім прийде відповідь)
- Оберіть категорію – необхідно обрати категорію з автоматично представленого списку тем, яка найбільше відповідає темі Вашого повідомлення.
- *Повідомлення – тут ви маєте вказати Ваш особовий рахунок і питання/прохання, що Вас цікавлять.
- Відправити – натисніть «Відправити» для того, щоб повідомлення надійшло до Компанії.
Зверніть УВАГУ!
- Рекомендується використовувати e-mail, що зареєстрований на українських сайтах.
- Відповідь приходить впродовж однієї доби, якщо запит оформлено в робочий час. У вийняткових випадках, коли потрібна консультація фахівців іншіх відділів, відповідь може бути надана протягом трьох діб.
Згідно закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року, з головної сторінки сайту обробці підлягають звернення всіх категорій, за винятком, запитів стосовно інформації по особовому рахунку Представника/Координатора/Районного Менеджера з продажу.
Перелік запитів з головної сторінки сайту, що не підлягають обробці:
- Замовлення: видалити, надійшло / не надійшло, оброблено / не обраблено
- Фінансові питання: баланс, електронне підтвердження платежу, проблемна оплата
- Кредитна політика: ліміт кредиту, знижений рівень
- Доставка замовлення: коли і де отримувати, замовлення не отримано, зміна адреси доставки
- Графік здачі/отримання регулярних і експрес-замовлень
- Повернення: проведено / не проведено, як оформити, не надійшло
- Автозамовлення: що на автозамовленні, видалити, відновити
- Реєстрація нового Представника: № особового рахунку, реєстраційні документи
- Виконання: спецпропозицій каталогу, МАМ, інтернет
- Виконання: довгострокових і короткострокових заохочувальних або комісійних програм
- Послуга AvonMobile: вимкнути/підключити, змінити номер
- Оновити Персональну сторінку.
Якщо запит оформлюється з персональної сторінки Представника:
В цьому випадку поля «Ім’я» і «Адреса електронної пошти» вже автоматично заповненні. Вам необхідно лише обрати категорію «Щоб зв’язатись з нами» після чого заповнити поле * Коментар.
Приклад:
1 КРОК
2 КРОК
Зверніть УВАГУ!
- При оформлені запиту з персональної сторінки номер рахунку вказувати необов’язково.
- В полі *Коментар не використовувати знаки, що відсутні на клавіатурі при англійському реєстрі, а саме: « » № та ін..
- Не рекомендується копіювати текст повідомлення з файлів іншого формату (наприклад написати в документі Word листа і скопіювати його в поле *Коментар)
- Рекомендується використовувати e-mail, що зареєстрований на українських сайтах.
- Відповідь приходить впродовж однієї доби, якщо запит оформлено в робочий час.
Зателефонувати оператору
Якщо Ви з якоїсь причини не можете скористатись послугами нашого сайту або ще не зареєструвались в Avon Mobile, то зателефонуйте до Відділу по роботі з Представниками.
В компанії існує п’ять ліній обслуговування, кожна з них має свій напрям:
Менеджерська лінія
0-800-501-374.
Призначена лише для Менеджерів компанії, які можуть уточнити основну інформацію, щодо свого рахунку.
Координаторська лінія
(044) 230-36-91;
Спеціальна лінія для Координаторів.
Інформаційна телефонна лінія для Представників:
Київ 044 230-36-36
Львів 032 297-06-60
Дніпропетровськ 056 770-21-16
Донецьк 062 332-33-85
Одеса 048 786-00-21
Харків 057 715-05-85
Робота інформаційної лінії полягає у наданні інформації, щодо Вашого балансу, кредиту, доставки, обробленню замовлення, консультації по сайту, та ін..
Зверніть УВАГУ! Необхідно телефонувати на номер свого регіону
Безкоштовна лінія для Нових Представників
|